*Toplum ve Müşteri Odaklılık
müşterimize hizmet sürekliliği, faaliyetlerimizin hedefinin mutlaka
müşterilerimize dönük olması.
*Çevreye Duyarlılık.
Sürdürülebilir bir kalkınma için çalışmak.
*Üretkenlik, Kaynak Yönetimi ve Verimlilik
Emeği, zamanı ve kaynakları akılcı ve verimli kullanarak yüksek katma değer
üretmek
*Toplam Kalite Yönetimi
Kalitenin ancak toplam olarak ve yönetilerek sağlanabileceğini bilmek ve bu
yolda çaba sarf etmek.
*Bireysel Kalite
Başkaları istediği için değil, kendimize ve diğer insanlara duyduğumuz saygı
nedeniyle doğru ve güzel davranmak. Kendisiyle barışık olmak.
*Uzmanlık
İşinin ehli olmak. İşinin gereklerini iyi bilmek ve iyi yapabilmek. İşine,
takımına, şirketine ve dolayısıyla topluma değer katmak.
*Deneyim, Sürekli Gelişim ve Değişim
Hem yenilikçiliğe, gençliğe ve değişime, hem de deneyime önem vermek. İnsanlığın
ve şirketimizin kültürel birikiminden yararlanarak ilerlemek.
*Dayanışma ve Paylaşım
Ben değil, biz yaklaşımı. İyi ve kötü günde bir arada olmak.